Wednesday, January 19, 2005

Wijk aan Zee - deel 1

Woensdag rustdag, even het terrein verkennen. Er waren diverse simultaans tegen honderden kinderen. Ik herkende Peng en Afek als simultaangevers, maar ook Jules Welling! Verder waren de dagvierkampers bezig aan hun laatste ronde. Ondanks de rustdag zag het er al indrukwekkend uit en ik verheug me op de dag van morgen. Ik zal dan verhalen van de prestaties van Alexandra, Harmen, Tea en Joost en van alles wat ik verder tegenkom. Ik hoop onze teamgenoten te kunnen overhalen om tijdens de rest van het toenooi ook een en nader te bloggen. Nu zit ik Vooralsnog uit te buiken van een uitstekende maaltijd in hotel Augusta in IJmuiden (dichter bij Wijk aan Zee lukte niet meer). Bernadette genoot van een forse noordzeevis en mijn herteboutfiletjes mochten er ook zijn. Morgen weer een verslagje. BB

No comments:

Post a Comment